piątek, 17 sierpnia 2012

Rolki !

Hej. ;]
Tak jak pisałyśmy, dzisiaj dodajemy zdjęcia z wczoraj.
Jeździłyśmy ok. 3 h, mamy mało zdjęć, bo bardziej skupiłyśmy się na jeździe. ; >
Sorry.
Jedziemy i Wera widzi śliwki. -.-
Oczywiście zatrzymałyśmy się, na jakieś 15 min. ?
 Potem jak wracałyśmy, mały chłopczyk zapraszał nas na trampoline. :D
To trampolina publiczna . ;>
Krzyczy do nas : To ja ! Jestem Jan. Chodźcie na trampolione ! Tu !
Jakoś szczególnie nam sie nie chciało skakać, ale potem :
- Plose ! Chodźcie ! Plose !
I jak tu odmówić ?! ^^
Mały Jaś. Sloodkie. *.*

Kilka zdjęć : 

Janek *.* 
 





(zdjęcia robione telefonem, jakość -.-)

Pa.

czwartek, 16 sierpnia 2012

Rolki

Blogowanie trwa już miesiąc ! :D
 
***
Ewa wróciła. Znów piszemy razem : )

***
Teraz pewnie jesteśmy na rolkach.
Pełna notka jutro. : 3


niedziela, 12 sierpnia 2012

To ta noc ! :D

Witam , Witam ;d 
Dzisiaj śpi u mnie Wiki ^^ do 4 mamy zamiar obserwować meteoryty. 
Mamy ,,zapasy'' na całą noc :D sprzęt jest teleskop, latarki, aparat i koc ponieważ będziemy obserwować je z mojego dachu a teraz nie jest zbyt ciepło. ;> 
Aaaaaa *.* przed chwilą leciał pierwszy meteoryt !
Spadamy na dach za 2 godz. wstawię zdjęcia i coś tam napisze. xd


------------------------------


Kolejna część. ;x
 Prawie zasnęłyśmy na dachu ;o w ciągu godziny widziałyśmy tylko 7 meteorytów :| pisali , że można widzieć aż 100...
Na nabie teraz nic nie widać przez chmury i ziąb jest, ; > jakoś zasypiamy chociaż wypiłyśmy kawy , ale jakoś wytrzymamy do czwartej! Gapiąc się w niebo i czekając aż chmury znikną -.-



Tam leciał meteoryt , ale za szybko -_-




Wika pisząca sms'a . xd



Ej ! Patrz ! Tam jest meteoryt !
-gdzie ?
- a nie sorry, to samolot :3


Pajto. ;d




I ta kawa co usypia. -,-

Dobra, idę spać Xd


Pa. ;)

piątek, 10 sierpnia 2012

Informacja .

Siema ;] 
Tu Weronika, Ewa nie może przez jakiś czas prowadzić ze mną bloga z powodu spraw rodzinnych, dopiero tak ok. tygodnia znowu zaczniemy pisać razem.


----------------------------------
 
 
Dzisiaj praktycznie spędziłam cały dzień w domu zamulając przed telewizorem i szukając jakiegoś ciekawego serialu do obejrzenia. ;d Był plan dzisiaj pojechać do Siedlca do Pauliny , ale jakoś nie wypalił :C innym razem pojadę z Ewą. :) 
Nie mogę się po prostu doczekać niedzieli i ,,deszczu'' meteorytów. *.*  W ciągu  godziny można zaobserwować aż sto meteorytów na pewno zrobię masę zdjęć i wstawię  je tu ;]

                    
Ewa z Daisy z któregoś tam wypadu na spacer ;]

i Daisy z moimi nogami w tle ;O





To na tyle.
Może jutro coś dodam ;)

czwartek, 9 sierpnia 2012

Spacer :D

Cześć. ; ]
Dzisiaj byłyśmy sie przejść, troche daleko, poza cywilizacje. : O   Po drodze widziałyśmy młyn, sarenki itd. Nie mamy zdjęć tego akurat. ;d  Doszłyśmy na jakieś tory, szczerze, to mieszkamy tu od 13 lat i nigdy nie miałyśmy okazji tam pójść. Chciałyśmy znaleźć cień, to szłyśmy torami przez kilka metrów. Mamy cień, siadamy - coś trąbi. Patrzymy - pociąg, znowu. -.- . Szybka ewakuacja do lasu. :D 
Jutro do studzinkka, autobusem. ;]  Notka będzie ok. 20.

Zdjęcia z dzisiaj :










 ---------------------------------------------------------


Napój Bogów . :D 









                                                                jest moc ! ;] 























Do jutra . ;D 

środa, 8 sierpnia 2012

Rowery !

Hej.
Wczoraj wybrałyśmy sie na rowery, przejechałyśmy 12 km. : O
Kurrdee. :3
Pierwsze poszłyśmy ' na mostek ' na lody jakieś kwaśne ? Były słodkie. -.-
Odprowadziłyśmy rowery, i na pieszo przez pół miasta na tenisa. ;x
Tak. : o    Umiemy grać !
Wykupiłyśmy kort na 1h, grałyśmy jakieś pół ? - Kondycja..
Potem fontannyy. :3




 












:D
 






 ♥

 

Potem po rowery i wracamy.
 A tu POCIĄG  ! : O



Przez godzine czekałyśmy aż ruszy >.<
I jak to coś ominąć !?
Co 5 min. zaczynał ruszać ? Uruchamiać sie czy coś ? :>
Dobra, przed nim szybko po torach i na pobocze. :D








Aaaa ! I zdjęcia z lotniska ; >




Spacer z Nelową. :D





Do następnej notki. ^^