Wczoraj wybrałyśmy sie na rowery, przejechałyśmy 12 km. : O
Kurrdee. :3
Pierwsze poszłyśmy ' na mostek ' na lody jakieś kwaśne ? Były słodkie. -.-
Odprowadziłyśmy rowery, i na pieszo przez pół miasta na tenisa. ;x
Tak. : o Umiemy grać !
Wykupiłyśmy kort na 1h, grałyśmy jakieś pół ? - Kondycja..
Potem fontannyy. :3
:D
♥
Potem po rowery i wracamy.
A tu POCIĄG ! : O
I jak to coś ominąć !?
Co 5 min. zaczynał ruszać ? Uruchamiać sie czy coś ? :>
Dobra, przed nim szybko po torach i na pobocze. :D
Aaaa ! I zdjęcia z lotniska ; >
Spacer z Nelową. :D
Do następnej notki. ^^

















Brak komentarzy:
Prześlij komentarz