środa, 18 lipca 2012

Deeszcz . -.-''


 Cześć. Dzisiaj byłyśmy, a raczej miałyśmy  pójść na lotnisko. W połowie drogi zaczął padać deszcz. ; |
Chciałyśmy iść na czekolaaadee. ; 3



 

Poszłyśmy pod jakiś daszek czyjegoś domu. :D 
Pies właściciela nas nie polubił. Zaczął szczekać pod drzwiami. Nawet nie wiedziałyśmy, że tam ktoś mieszka. O.o










Zawróciłyśmy do sklepu. xd
Tymbark ♥
Ta pogoda w te wakacje
 zamuula . ;/
 
Wczoraj chwile nad jeziorem.  ; ]

Filip i Filipowa  :D



Jakiś pan łowił ryby. :D

Pa ;)*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz