Rossmann, Lidl, Tesco itp.
Miałyśmy jechać do Pustkowia. Złożyło sie, że nie pojechałam. Grypa. -_-'
Ehh.. Trudnoo. ; |
Zdjęcia z wczoraj! :3
Znowu padało! :o
Po drodze odwiedziłyśmy cukiernie! Cudaa *.*
Kupiłyśmy tam takie mini-deserki. :D
Ja dodatkowo jogurt. Weronika sałatkę grecką, ale nie dostała widelca. xd
Zapakowana była wgl. w jakieś plastikowe nieszczelne pudełko i cała sie rozwaliła. ; o
Jakieś tam drobne zakupy :
Skusiłam się na ten szampon. Mam strasznie suche włosy, serio ! : o
Są mi potrzebne te odcienie właśnie : 3 ( o tym w kolejnej notce )
Weronika mnie namówiła na ten żel. :D
Czekoladowo-miętowy zapach : 3
Weronika właśnie wysłała zdjęcia z Pustkowa :3
I to na tyle. ; )
Niedługo dojeżdżam. <3
Uhuhuhu . :3
Uhuhuhu . :3


















Brak komentarzy:
Prześlij komentarz